XII. gimnazija Zagreb

Novosti

DRŽAVNO NATJECANJE IZ POVIJESTI

Autor: Ivan Tomičević, 1. 5. 2023.

D i v n e    v i j e s t i    i z    V i n k o v a c a !

Naš Ante Arelić, 2.a ostvario je 4. rezultat na Državnom natjecanju iz Povijesti (7. mjesto u ukupnom poretku). Od ukupno 57 bodova imao je 51 bod, a tek 3 boda manje od prvoplasiranog. Čestitamo Anti i mentoru, profesoru Ivanu Dukiću, na ovom iznimnom rezultatu!

Klikom na ''više'' pogledajte ostale fotografije i pročitajte Antine dojmove o natjecanju, hoće li se okušati  i sljedeće školske godine te kakve su prognoze.

MOJI UTISCI

Sama pomisao da sam se plasirao na državno natjecanje bila je nevjerojatna, a ta naša avantura izgledala je ovako nekako.

DAN 1
Najprije sam se našao sa mojim profesorom na Zagrebačkom velesajmu gdje nas je čekao autobus za Vinkovce koji je polazio u 11 h. Također, tu sam zatekao svoga dobrog prijatelja iz osnovne škole i njegovog mentora. Osjećao sam se prilično čudno zato što mi je ovo bio prvi put na državnom natjecanju. Putovanje je trajalo oko četiri sata, a putem sam pomalo učio i promatrao prekrasnu prirodu i životinje. Kada smo stigli u Vinkovce, najprije smo se prijavili na recepciji, a potom i smjestili u sobe. Bilo nas je po petero u sobama pa je to bila izvrsna prilika za upoznati natjecatelje i to trećaše. Oni su meni i mome prijatelju opisali svoje doživljaje i uspjehe s prošlih državnih natjecanje i tako nas uveli u ono što slijedi sutradan.

DAN 2
Nakon jutarnje rutine, slijedio je doručak te poslije toga odlazak u Tehničku školu Ruđera Boškovića gdje se pisao test od 10 h do pola 12 h. Test, sam po sebi, nije bio težak, jer sam se pripremao oko mjesec dana stoga ni rezultat od gotovo 90 % nije bio iznenađenje. Moj rad i mentorovi savjeti te pomaganja u vidu literature i zajedničkog rješavanja zadataka doveo me do 4. najboljeg rezultata u cijeloj Hrvatskoj. Nakon testa slijedio je obilazak grada i Gradskog muzeja Vinkovci te slobodno vrijeme s mentorima i mojim prijateljem. Navečer smo otišli na pizzu i piće kao znak dobrog rezultata i veselja koje će još dugo trajati.

DAN 3
Poslije jučerašnjeg veselja, dojmovi su se slijegali. Dan je započeo uobičajnim doručkom i potom odjavom iz hotela. Kasnije smo imali slobodno vrijeme koje smo iskoristili za odmor od svega. Poslije ručka, već spakirane stvari stavili smo u autobus i krenuli u 14:30 h. Putom sam razmišljao o uspjehu kojeg sam ostvario, a osjećao sam se jako ponosno. Smišljao sam planove za sljedeću godinu kada također imam cilj učiniti isto, a vjerujem i još bolje. U Zagreb smo stigli oko 18:30 h i završnim pozdravom razišli se svatko svojim putem.

Ante Arelić, 2.a
XII. gimnazija, Zagreb

E-dnevnici

PSIHOKUTIĆ

Školska liječnica

UPISI

KORISNE POVEZNICE
Online sadržaji

Da bi se ulogirali na sljedeće sadržaje,
potrebno je imati aktivan

elektronički identitet: AAI@EduHr za
akademsku i istraživačku zajednicu, odnosno
HUSO korisnički račun za učenike,
nastavnike i profesore osnovnih i srednjih škola.

Flag Counter

Ispis statistike od 19. 5. 2017.

XII. gimnazija Zagreb / Gjure Prejca 2, HR-10000 Zagreb / www.gimnazija-dvanaesta-zg.skole.hr / ured@gimnazija-dvanaesta-zg.skole.hr