Školski tim za kvalitetu čine nastavnici i stručni suradnici čiji je temeljni cilj osigurati što kvalitetnije uvjete kako samog nastavnog procesa, tako i cjelokupnog školskog ozračja.
Osnovna mu je zadaća usustaviti proces samovrednovanja kao permanentnog promišljanja nad:
- Uvjetima rada škole
- Rukovođenjem školom
- Kvalitetom nastave
- Kvaliteta nastavnog plana i nastavnog programa-razredne i predmetne nastave
- Podrškom učenicima
- Postignućima učenika
Budući da ne postoji legislativa koja propisuje strogu strukturu tima i unaprijed zacrtan plan aktivnosti, rad školskog tima temelji se na inicijativi članova čija je zadaća samostalno istraživanje, napredovanje i kontinuirano unaprjeđenje škole. Školski tim za kvalitetu će proces samovrednovanja prilagoditi potrebama i specifičnostima škole.
Samovrednovanje je znanstveno i stručno osmišljen postupak koji omogućuje nastavnom osoblju da na temelju sustavnog praćenja, analiziranja i preispitivanja samostalno unaprijedi vlastiti odgojno-obrazovni rad. Svrha procesa samovrednovanja je unaprjeđenje kvalitete obrazovanja, odnosno unaprjeđenje kvalitete rada škola.
Školski tim za kvalitetu će odrediti smjer i intenzitet djelovanja koji je određen odgovorima svih subjekata škole na sljedeća pitanja:
• Koliko je učinkovita naša škola, tj. koliko ostvaruje svoj program, zadatke i ciljeve?
• Kako se u školi osjećaju i koliko u radu i razvoju napreduju naši učenici?
• U čemu je naša škola izvrsna, odnosno čime se možemo ponositi?
• Koliko ja kao ravnatelj ili ja kao nastavnik doprinosim ugledu škole?
• Koje su najveće slabosti naše škole? Što bismo u radu trebali mijenjati?
Školski tim za kvalitetu čine: Jadranka Vlahovec, Mia Čačić, Andrea Svilarić, Darinka Gusek, Andreja Marina, Nikolina Mišić, Barbara Huzjak, Sandra Veček Šimunović i Dijana Soldić.
Voditeljica tima je Dijana Soldić.
Rad školskog tima za kvalitetu, prema hrvatskom modelu samovrednovanja škola temelji se na odgovorima na tri ključna pitanja:
Koliko je dobra naša škola?- koliko smo zadovoljni radom škole u odnosu na postavljene ciljeve, te koliko nam je potrebno i korisno samovrednovanje
Kako to znamo?- opisujemo korištenje objektivnih mjerila u procjeni stanja
Što učiniti da budemo bolji?- objašnjavamo pripremu i sadržaj izvještaja i plana razvoja u svrhu unaprjeđenja kvalitete.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Da bi se ulogirali na sljedeće sadržaje,
potrebno je imati aktivan
elektronički identitet: AAI@EduHr za
akademsku i istraživačku zajednicu, odnosno
HUSO korisnički račun za učenike,
nastavnike i profesore osnovnih i srednjih škola.
Ukupno: 414450